gacek
Użytkownik
Liczba postów: 1,950
Dołączył: 10-05-2009
Skąd: Nowy Sącz
|
10.07.24
Regio z Piwnicznej (NS p. 9:10) na EN57 spot i "wyziew" 16 pasażerów - wjechał na tor nr 3. Ponadto stojące 2 składy węglarek wyładowanych miałem w tym jeden z 131 w stronę Muszyny.
|
|
10-07-2024 10:50 |
|
Rafel
Użytkownik
Liczba postów: 214
Dołączył: 06-02-2014
Skąd: Nowy Sącz
|
RE: 10.07.24
A na Porannych Karpatach frekwencja standardowo dopisała w każdym przedziale po 3, 4 osoby skład 1/2, 2, 1/2 prowadziła EU07-1514 od Cargo. Natomiast wieczorne "Karpaty" na EU07-055 i 1/2, 2, 1/2 i około 45osob wsiadło.
|
|
10-07-2024 21:45 |
|
Exile
Użytkownik
Liczba postów: 478
Dołączył: 05-03-2011
Skąd:
|
RE: 10.07.24
To jest bardzo wysoka frekwencja zważywszy na porę i komfort tego zestawienia. Jechać kilka(naście) godzin nocą w takim wagonie, nawet w tej pseudo 1. klasie - nie wiem czy bym się na to zdecydował.
W latach 90./00. jeździły do nas kuszetki i sypialne. Wiadomo, że PIC ma problemy taborowe, ale no aż się prosi uruchomić choć jeden wagon z miejscami do leżenia na "Karpatach".
|
|
12-07-2024 20:02 |
|
Rafel
Użytkownik
Liczba postów: 214
Dołączył: 06-02-2014
Skąd: Nowy Sącz
|
RE: 10.07.24
No ja jechałem wspomnianymi w tedy składami i o ile rano jest względnie "chłodniej" to wieczorem przy obecnie panującej temperaturze staje sie męczarnią tym bardziej dla osób w podeszłym wieku, bez względu czy to klasa 1 czy 2 bo w klasie 1 gorąc jest taki sam mimo że jest mniej o dwoje pasażerów. Jeśli nie chcesz ugotować się we własnym sosie to musisz trzymać się wiatru przy otwartym oknie, a na stacjach pośrednich modlić się by pociąg nie przyjechał przed planem...
|
|
12-07-2024 22:37 |
|